Úvodní stránka Jak postupovat Reklamační řád
Reklamační řád
I přes naši veškerou snahu poskytován Vám, klientům, 100% kvalitní servis se výjimečně může stát, že nebude s něčím spokojeni. Proto Vaše reklamace na doručení květin řešíme rychle, s plnou odpovědností a s maximální vstřícností k Vám, našim klientům.
Kontakt pro případ reklamace:
Jana Chvátalová
tel.: 603 810 526
e-mail: info@kvetiny-online-cr.cz
V následujících případech reklamaci uznáváme:
- nedodržení data dodání
- zásadní nedodržení složení kytice bez předchozí dohody s objednávajícím
- nedodržení čerstvosti květin nebo špatná kvalita doplňkového sortimentu (např. u bonboniér a čokolád)
Mezi nejčastější důvody, kdy reklamaci neuznáváme, patří:
- nesprávně uvedené kontaktní údaje příjemce ze strany objednávajícího
- nesprávně uvedeno datum a čas pro doručení ze strany objednávajícího, kdy příjemce není v požadovaný čas k zastižení
- platba za objednávku nebyla včas realizována
Reklamaci může provést pouze objednávající. V případě reklamace kvality doručené květiny uvítáme fotografii pro lepší posouzení, ale není to vždy podmínkou. Reklamaci doporučujeme provést vždy bezodkladně.
Kompenzace
V případě uznané reklamace buď květinu doručíme znovu, nebo vracíme objednávajícímu peníze v plné výši.