Úvodní stránka Jak postupovat Reklamační řád

Reklamační řád

I přes naši veškerou snahu poskytován Vám, klientům, 100% kvalitní servis se výjimečně může stát, že nebude s něčím spokojeni. Proto Vaše reklamace na doručení květin řešíme rychle, s plnou odpovědností a s maximální vstřícností k Vám, našim klientům.

Kontakt pro případ reklamace:

Jana Chvátalová

tel.: 603 810 526

e-mail: info@kvetiny-online-cr.cz

V následujících případech reklamaci uznáváme:

  • nedodržení data dodání
  • zásadní nedodržení složení kytice bez předchozí dohody s objednávajícím
  • nedodržení čerstvosti květin nebo špatná kvalita doplňkového sortimentu (např. u bonboniér a čokolád)

Mezi nejčastější důvody, kdy reklamaci neuznáváme, patří:

  • nesprávně uvedené kontaktní údaje příjemce ze strany objednávajícího
  • nesprávně uvedeno datum a čas pro doručení ze strany objednávajícího, kdy příjemce není v požadovaný čas k zastižení
  • platba za objednávku nebyla včas realizována

Reklamaci může provést pouze objednávající. V případě reklamace kvality doručené květiny uvítáme fotografii pro lepší posouzení, ale není to vždy podmínkou. Reklamaci doporučujeme provést vždy bezodkladně.

Kompenzace

V případě uznané reklamace buď květinu doručíme znovu, nebo vracíme objednávajícímu peníze v plné výši.